Buitenlandstage Finland - Reisverslagen van Natascha van de Laar - WaarBenJij.nu Buitenlandstage Finland - Reisverslagen van Natascha van de Laar - WaarBenJij.nu

Buitenlandstage Finland

Samen met Yvonne de Wildt en mijn zus Sheradine van de Laar gaan we 3 maanden op buitenlandstage in Finland. Het plaatsje waar we de meeste tijd zullen verblijven is in Niinikoski. We gaan stage lopen bij Tapolan Kyläyhteisö, dit is een gemeenschap voor mensen met een verstandelijke beperking. Als jullie meer over onze stageplek willen weten kun je naar de volgende site gaan: www.tapola-camphill.net

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Terug in Nederland

28 Juni 2014

Laatste week en drie dagen vakantie in Helsinki!!

19 Juni 2014

Tapola festival, Steinerschool, Laatste keer tuin!

11 Juni 2014

Concert, zomerhuis, daycare center, tent opzetten!

04 Juni 2014

Sylvia Koti, Papa, mama en Paul op bezoek :D
Natascha

Hoi hoi, leuk dat je mijn blog volgt. Hierin vertel ik al mijn ervaringen en momenten die ik mee maak op mijn buitenlandstage in Finland!

Actief sinds 21 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8212

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Buitenlandstage Finland

Landen bezocht: