Helaas ZIEK zijn :( en TOF nieuws! :D - Reisverslag uit Niinikoski, Finland van Natascha Laar - WaarBenJij.nu Helaas ZIEK zijn :( en TOF nieuws! :D - Reisverslag uit Niinikoski, Finland van Natascha Laar - WaarBenJij.nu

Helaas ZIEK zijn :( en TOF nieuws! :D

Door: Natascha van de Laar

Blijf op de hoogte en volg Natascha

04 April 2014 | Finland, Niinikoski

Vandaag was niet de dag hoe het zou moeten helaas, ik ben een beetje ziek heb enorm veel keelpijn en van alles meer! Ik denk van al die veranderingen van het weer en meteen de drukke dagen. Gelukkig zijn ze erg zorgzaam, ik mocht echt niet gaan werken van de huismoeder want ik moest eerst uitzieken voordat ik weer mag werken! Anders zou ik volgende week zieker zijn, ik kreeg allerlei medicijnen toegeduwd zodat ik kon kijken wat zou werken hihi.Van een bewoner kreeg ik al een dikke knuffel omdat ik ziek ben dus ze zijn erg lief! Vandaag dus veel geslapen en niks gedaan, wel kregen we super tof nieuws!!! Ik mag in Finland naar een ziekenhuis voor mensen met een beperking, we moesten kiezen uit ons drie wie mee wilde en we hadden besloten dat ik mocht!! Ik kijk er nu al naar uit, het is in Helsinki dus eerst een stukje rijden en dan gaan we het zien!
Meer heb ik dus niet gedaan vandaag hihi, morgen ga ik ook voor het eerst naar Orimattila boodschappen doen dus ben benieuwd naar de Finse supermarkten! :D Fijn weekend!

• 04 April 2014 - 22:13

Pauline:

Beterschap meisje

groetjes mama van priscilla pauline

• 05 April 2014 - 16:59

Natascha Van De Laar: