Nog 4 dagen!! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Natascha Laar - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen!! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Natascha Laar - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!!

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

27 Maart 2014 | Nederland, Veghel

Pfoe nog vier dagen, deze week is echt voorbij gevlogen! Morgen nog een keertje skype met Finland om de laatste dingetjes te vragen en te regelen! Vandaag was alweer het laatste dagje school en morgen nog met alle lieve mensen een afscheidsfeestje houden! Van een aantal al afscheid genomen, zoals op het werk en daar een heel leuk zelfgemaakt afscheid boekje gekregen! Wat ga ik hier alles missen, maar daar staat wel een hele mooie ervaring tegenover!
JEEJ HAPPY ook papa, mama en mijn broer Paul hebben geboekt om een weekje naar Finland te komen, nu kunnen we daar Sheradines verjaardag en papa en mama`s 25 jarig huwelijk gezamenlijk vieren, ben er super blij mee!!!! :D



  • 27 Maart 2014 - 23:49

    Jennifer:

    Hee lief vriendinnetje,

    Ik vind het echt super jammer dat de week zo snel gaat :( ik ga je echt heel erg missen maaar nog even een paar dagen genieten van me lieve zusje xxxx

  • 28 Maart 2014 - 00:13

    Natascha Van De Laar:

    Heee lieve Jenny,

    Ja ging echt snel, maar we hebben een gezellig en leuk maandje gehad!! Ik ga jou ook super erg missen, maar we skype he!We gaan er nog een mooi weekendje van maken met zijn alle!! xxxx

  • 28 Maart 2014 - 10:25

    Charlotte:

    Super spannend! Heel veel plezier xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Hoi hoi, leuk dat je mijn blog volgt. Hierin vertel ik al mijn ervaringen en momenten die ik mee maak op mijn buitenlandstage in Finland!

Actief sinds 21 Maart 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 8198

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Buitenlandstage Finland

Landen bezocht: