Nog een paar dagen!! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Natascha Laar - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen!! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Natascha Laar - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!!

Door: natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

21 Maart 2014 | Nederland, Veghel

De weken gaan snel zeg, nog tien dagen en dan vertrekken we! Al een hele hoop voorbereidingen gedaan en nu nog de laatste puntjes op de i zetten. Heb er super veel zin in, maar het is wel spannend allemaal!!

  • 22 Maart 2014 - 00:12

    Jacqueline :

    De weken gaan inderdaad snel ,het is nu aftellen .
    maar het is Super leuk en een hele ervaring.

  • 22 Maart 2014 - 00:12

    Jacqueline :

    De weken gaan inderdaad snel ,het is nu aftellen .
    maar het is Super leuk en een hele ervaring.

  • 27 Maart 2014 - 07:49

    Helicon MBO Nijmegen:

    Alvast heel veel plezier en succes gewenst vanuit het onderwijsteam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Hoi hoi, leuk dat je mijn blog volgt. Hierin vertel ik al mijn ervaringen en momenten die ik mee maak op mijn buitenlandstage in Finland!

Actief sinds 21 Maart 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 8208

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Buitenlandstage Finland

Landen bezocht: